question-mark-3470780_1920

Un om de afaceri „democrat” a spus o dată nu face reguli în compania lui în așa fel încât oamenii știe ce au de făcut. Dimpotrivă, el setează granițe, iar în interiorul acestor granițe, angajații sunt liberi inoveze. În același fel trebuie tratată și alegerea strategică de a stabili „sacrificiile” pe care o afacere le va face, în loc își stabilească „alegerile”. Desigur și această opțiune este una pur teoretică, însă teoria ajută la structurarea afacerii. Liniile directoare trebuie fie trasate pentru orientarea deciziilor zilnice. Părerea noastră este se poate dovedi mult mai folositor stabilești ce nu ar trebui faci decât defineșți ce ai voie faci. În felul asta, spiritul creativ este eliberat și inovația vine de la sine. Majoritatea companiilor ar vrea facă de toate și asta pentru executivii sunt motivați crească pentru sporirea valorii unei afaceri stă în creștere. În cazul afacerilor inovatoare însă, întreprinzătorul este cel care hotărăște cum vrea evolueze. El știe valoarea stă în sacrificii strategice, la fel de bine cum stă în alegeri. Se întâmplă des întâlnești clienți care în pofida faptului produsele sau serviciile nu îi sunt destinate, ceară personalizarea acestora făcându-ti „favoarea” de a-ti imobiliza jumătate din capital, fără tu fii în stare îți servești în continuare clienții doriți. În acel moment trebuie fi în stare spui NU. dai un exemplu tuturor, pentru ca oamenii tăi fie aliniați. creadă în misiunea lor și în felul în care pot face o diferența. Pentru este foarte greu spui nu unei vânzări importante, aceste alegeri este bine fie scrise dinainte. Granițele strategice reprezintă unul dintre atributele unui stil democratic, al unei atitudini moderne care este din ce în ce mai populară între afacerile tinere. Mai mult decât atât, investitorii știu afacerile au nevoie de alegeri și în consecință de sacrificii. Chiar dacă impresia generală este ei favorizează creșterea cu orice preț, din ce în ce mai mult întâlnim atitudini mai responsabile față de afacerile pe care le evaluează. Oricum am lua-o, credem în granițe. Am întâlnit o afacere căreia ii era frică se concentreze pe o anumită divizie pentru le-ar putea pierde pe celelalte. A început investească în ceea ce știa facă și a pierdut cu adevărat o parte dintre clienții mari care nu găseau oricum ceea ce le trebuie în oferta de produse. În schimb, acea companie a câștigat de zece ori mai mulți clienți din zona de focus și a sfârșit prin a deveni leaderul unui întregi industrii. Acum probabil se întreabă: nu ar fi oare bine adresez din nou tuturor? NU cumva pierd vreo oportunitate. Oricum am lua-o, se pare lipsa unor granițe omoară creativitatea, pentru nu putem inova pentru toată lumea pe de o parte și nevoile sunt diferite pe de altă parte. Noile industrii au acest atribut al specializării înglobat în ADN.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *