ux-789160_1920

Pentru ne-am obișnuit vorbim despre moduri Human în care facem lucrurile, există și un mod Human în care abordăm clienții. Comportamentul nostru față de piață definește întreagă afacere, iar modul în care suntem percepuți de interlocutori creează așteptări pozitive sau negative. Pentru propunerea către piață fie rezonabilă, întregul business va trebui fie construit rezonabil. Trebuie mai întâi ne asigurăm valoarea pe care inovația noastră o va pune la un loc în piață, este îndeajuns de mare pentru a acoperi costurile modelului de afaceri. Dacă pornim de la această premisă și dacă această premisă nu este greșită, vom nimeri mai ușor acel preț care stimuleze consumatorul. O dată stabilit prețul corect, abordarea noastră trebuie fie generoasă. Tot ceea ce facem trebuie la un moment dat inducă încredere la nivelul pieței. O dată ce piață ne investește cu încredere ne va fi mai ușor lucrăm cu idei inovative care altfel ar fi primite cu reticență de către consumatori. Oricum, ideile inovative trebuie tratate cu precauție și de cele mai multe ori cu curtoazia necesară. Dacă am reușit fim generoși în mod autentic, dacă am reușit ne câștigăm încrederea pieței, va trebui facem pasul următor în direcția câștigului de scală. Cu cât mai mulți clienți cu atât mai bine. Există și afaceri în care vorbim de foarte puțini clienți însă acestea sunt excepții. În funcție de resursele de care dispunem, va trebui calculăm care este ritmul în care trebuie adăugăm „numere” vânzărilor noastre. Piață se schimbă. Vânzările agresive de pe vremuri sunt înlocuite astăzi cu campanii de conștientizare a nevoii în așa fel încât stimulăm consumul unor segmente de clienți, conștienți fiind schimbarea unor obiceiuri va duce la progres. Este singurul mod în care ni se permite insistăm în eforturile de vânzare. În rest, va trebui oferim produsele sau serviciile noastre în așa fel încât consumatorii le cumpere cu plăcere, sau în cel mai rău caz, din curiozitate. Această curiozitate se va transforma mai târziu în nevoie, dacă ceea ce vindem este potrivit pieței. Clientul trebuie apeleze la noi cu plăcere. Acesta este un principiu Human. Va trebui reușim acest lucru de cele mai multe ori, chiar dacă nu o vom face de fiecare dată. Este nevoie însă fim atenți și retragem produsele care nu ne aduc beneficii pe termen lung. Acesta este modul Human de a vinde. Propunerea mea trebuie cuprindă produse consacrate. Pentru toate celelalte va trebui existe o ofertă de încercare care va oferi oportunitatea clienților transforme noutățile în produse mature.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *