Customer Feedback Happy Rating

În economia unei afaceri, colectarea sumelor datorate de către clienți este deosebit de importantă. Cât timp resursele financiare sunt suficiente, nu avem această grijă, însă într-o firmă eficientă, toată lumea respectă reguli. În așa fel încât și clienții noștri trebuie să respecte reguli clare. O afacere disciplinată își manifestă această disciplină în absolut orice privință. Mulți se gândesc că atâta timp cât colectarea creanțelor nu depinde de ei, trebuie să o ignore și să spere că se respectă termenele de plată comunicate inițial. Legăturile comerciale dintre businessuri sunt foarte dinamice și extrem de relaționate. Un partener care își administrează atent situația cash-ului, a lichiditații, poate încerca în fiecare luna să lungească termenele de plată, până când furnizorii îl atenționeaza. El știe nimeni nu se supără la prima atenționare și atunci duce plațile până la limita suportabilitații. Modelul nostru de afaceri trebuie astfel construit încât să ne permită să impună termene de plată fără a riscă probleme în relația cu clienții. Oricine apreciază disciplină. Orice partener, orice client și oricare dintre angajații noștri implicați în colectare. Companiile inovative dezvoltă câte o aplicație pentru orice nevoie. Nu pot să dezvolte și una care să tină evidență termenelor de încasare și care să ne atragă atenția atunci când ele sunt depășite? Un autor celebru spuneaclienții care nu înțeleg că trebuie să plăteasca la timp, nu ne merită. Nu este întru totul adevărat, dar modelul nostru de afaceri ar trebui să ne ajute fim „demanding”. Cred că fiecare dintre noi a primit o atenționare atunci când s-a apropiat scadența unei plăți și a apreciat modul în care politicos, i s-a reamintit că trebuie să își plătească datoriile. Care datorie ați ales atunci să o plătiți? Cea de care nu v-a spus nimeni nimic? Sau cea pentru care ați primit trei atenționări? Este atât de simplu. Putem administra mult mai bine activitatea firmei dacă avem grijă de încasări. Și dacă suntem disciplinăți în cât mai multe privințe. Este posibil luăm punctaj mare la testul de Business IQ, dar fără disciplină de zi cu zi, ne va fi greu să ne administrăm businessul.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *