goose-game-2806291_1920

Indiferent de cât este de inovativă afacerea noastră, ideile pot la un moment dat se sfârșească. Ce putem face în această situație? Mai descoperim un filon? Sau ne căutăm alt zăcământ? Pentru început, se pare punem problema greșit. Atunci când definim de regulă contextul și apoi încercăm ca în cadrul acestuia găsim soluții, soluțiile găsite par la un moment dat se epuizeze. Un singur pas în afara contextului și problemele se transformă în oportunități. Ce vrem spunem? Dacă căutăm soluții pentru o afacere tradițională și nu știm unde am mai putea deschide unități operaționale, suntem afundați într-un context fără ieșire. Dacă privim însă din afară și sesizăm posibilitatea dezvoltării unei afaceri digitale care înlocuiască în următorii cinci ani modelul tradițional, se pare am găsit răspunsul. Ce ne facem însă nu avem experiență în dezvoltarea de software? Căutăm alianțe și mergem mai departe. Astăzi, piețele tind devină globale, atât geografic cât și funcțional. Singurele lucruri importante sunt inovația și oamenii care creează. În rest, absolut orice problemă are o soluție. spunem ni se pare ne afundam în banalitate și afacerea noastră a trecut deja de faza maturității. Putem oare ne apucăm de alt business? Avem experiența necesară altui domeniu? Poate da, sau poate nu. Oricum, este mult mai simplu continuăm ce am început. Sfatul nostru este nu lăsăm nici o afacere treacă de faza de maturitate. inovăm continuu și împrospătăm businessul cu noi linii de afaceri. părăsim contextul actual și ne imaginăm produse și servicii diferite. Dacă produsele nu pot fi diferite, putem sigur inovam modul în care le livrăm pieții, modul în care le promovăm sau modul în care le producem. Revenind la întrebarea inițială, dacă ajungem la capătul creativității încă de la început, probabil trebuie schimbăm domeniul. Nu datorită celui vechi ci datorită nepotrivirii dintre noi și el. Afacerile deci, nu sunt și zăcămintele. Ideile bune nu se epuizează. Dacă le cauți în locul potrivit și prin metodă potrivită, ele sunt atât de noi și diferite pe cât de noi și diferite sunt nevoile consumatorilor. Se pare acestea din urmă avansează din ce în ce mai repede. Deci nu trebuie ne fie teamă se vor epuiza vreodată.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *