student-849828_1920

Unii ar spune nu este greu fi Human. Pentru cei care nu au promovat acest standard însă, se poate dovedi a fi extrem de greu. Credem pentru o persoană se schimbe, ea are nevoie de un impuls mai puternic decât orgoliul sau. Pentru ca o afacere se schimbe, are nevoie de un întreprinzător care creadă în anumite valori. Altfel, este imposibil. Ce este nevoie se întâmple pentru un întreprinzător evolueze? se îndrăgostească iremediabil de o persoană de calitate? aibă parte de un șoc personal care îi schimbe direcția? simtă nevoia dea înapoi atunci când a primit ceva important? Toate aceste evenimente pot fi motive pentru evoluție, însă ce credeți despre dorința de a intră în rândurile comunității Human? Ar putea avantajele oferite de această comunitate fie destul de puternice pentru a declanșa dorința de schimbare? Premisa noastră este da. Este posibil nevoia de a continuă afacerea în care crede cu toată ființă îl facă pe întreprinzător se schimbe, dacă vede certitudinea afacerile Human au mai multe șanse de a fi finanțate, de a se dezvoltă. Poate această perspectiva depășește orgoliul unora și le permite se schimbe. Există o mare contradicție care apare între afacerile Human și cele obișnuite. Dorința de a obține profit cu orice preț atinge uneori cote apoteotice, inhibând total posibilitatea unei altfel de perspective. Scopul final social, dorința de a stimula dezvoltarea unei comunități, pot compenseze foarte bine prioritatea de a face profit cu orice preț. Însă contradicția în termeni este evidentă. Switch-ul de care are nevoie întreprinzătorul este extrem de puternic, iar schimbarea este extrem de amplă. Este echivalentă cu pierderea unei stări de echilibru și căutarea alteia. Doar prin renunțarea la echilibrul instabil pe care îl reprezintăcăutarea” surselor de profit imediat, putem ne recalibrăm atitudinea. Nu încercăm banalizăm încercările întreprinzătorilor de a fi Human dar nici nu supraevaluăm eforturile acestora în direcția schimbării. Ce spunem însă, este dacă trecerea de la un concept al afacerii la altul este relativ simplă, consistență în timp a acestui comportament este cea dificilă. Traversarea perioadelor grele cu aceeași dezinvoltură cu care traversăm perioadele bune pare a fi confirmarea succesului. Pentru a păstra această consistență pe care o obținem cu greu, va trebui credem în principiile Human. Până vom reuși credem, va trebui ni se dovedească cumva ele funcționează. Platforma noastră vrea fie dovadă de care întreprinzătorii au nevoie. Dovada  a fi parte din comunitatea Human și a acționa ca atare adaugă valoare atât persoanelor cât și afacerilor. Pentru afacerile au viață lor. Cultura lor și caracterul lor. le facem fie Human.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *