cog-wheels-2125169_1920

Am auzit cu toții sunt foarte puține startup-uri în inovație care reușesc treacă de primul an. Dar am auzit de asemenea în domeniul alimentației publice, numai 20% dintre afaceri rezistă peste primul an de activitate. Și alimentația publică părea a fi mult mai simplă decât inovația. Pun pariu inovația în alimentație publică are o rată mult mai mare de supraviețuire. Asta complicăm și mai mult problema. Mai știm atunci când o afacere cu reputația de a fi dificilă se întâlnește cu un întreprinzător care are reputația de a fi un administrator excepțional, de obicei afacerea este cea care își păstrează reputația intactă. Așadar, cine este de vină? Afacerea sau întreprinzătorul? Se pare afacerea are de spus ultimul cuvânt. Multă lume spune principalul motiv este lipsa de finanțare, însă noi nu credem în asta. Credem eșecurile vin din faptul afacerea este deosebit de complicată și întreprinzătorii sunt neexperimentați. Din acest motiv credem dacă am convinge îndeajuns de mulți întreprinzători apeleze la un „knowledge warehouse” ori de câte ori au nelămuriri, rata de succes ar crește spectaculos. Spunea cineva școala de „software” din România produce ingineri în timp ce școala din State produce oameni de afaceri. Și credem are dreptate. În cazul acesta, handicapul de cunoștințe de business poate fi suplinit de o astfel de inițiativă de mentorat digital. Indiferent de tipul mentoratului sau de numele lui, va încurajăm vă documentați mereu. Când credeți aveți nevoie dar mai ales când nu credeți. Este la fel de adevărat lipsesc și sursele de finanțare convenționale. Afacerile clasice beneficiază de credite bancare la puțin timp de la debut. Acolo momentul în care afacerile fac profit sau pot mimeze fac profit, vine mult mai repede. Mai mult, afacerile inovative nu au nici active tangibile cu care constituie garanții. Dar dacă afacerile inovative ar fi administrate mai potrivit, și finanțarea ar fi mai ușor de obținut. Așadar, principalele probleme ale acestui gen de afaceri, dincolo de accesul la finanțare, sunt legate de esență afacerii: dificultatea de a adună o echipa competitivă, dificultatea de a rafina ideea și de a o adapta la piață, dificultatea de a crea și administra o afacere complexă cu mai multe tipuri de funcțiuni care meargă in paralel. Credem dezvoltarea de produse este cea mai prezentă competență din spectrul inovatorilor așa nu o vom prezența ca pe o slăbiciune. Oricum, totul este destul de complicat, și trebuie devină extrem de simplu poată merge mai departe. Cei care se apucă de astfel de afaceri sunt curajoși. Va dorim succes.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *