doors-1767563_1920

Calitatea este un lucru despre care vorbim din când în când, dar de obicei, atunci când analizăm ofertele altora. Pentru noi, este de obicei efectul a ceea ce facem. Poate ar trebui se afle în centrul preocupărilor noastre. Și asta pentru de calitatea produselor noastre depinde în principiu succesul afacerilor noastre. Calitatea poate fi relativă în funcție de cine o apreciază și cine nu. Însă dacă ne gândim bine, pentru fiecare dintre noi înseamnă ceva. Suntem obișnuiți administrăm resursele disponibile cât mai bine cu putință. Și facem cu ele tot ce putem mai bine. Dar dacă am avea o țintă privind calitatea și am pune resursele în slujba acestui scop? Dacă am face asta în loc încercăm creștem în orice formă, încercând atingem pragul de rentabilitate cu orice preț? Cred aici facem o greșeală de cele mai multe ori. Probabil în strategia noastră ar trebui existe standarde de calitate. Probabil ar trebui construim această calitate cu orice preț. Abia apoi ar trebui ne dezvoltăm. Ecuația de față este la fel oul și găină. Nu există dezvoltare reală fără un standard de calitate constant. De prea multe ori ne concentrăm pe execuție operațională și uităm de experiență consumatorului. Probabil piață ar trebui se afle mereu în centrul preocupărilor noastre. Probabil clienților ar trebui li se ceară feedback iar noi ar trebui ținem cont de el. Atunci când calculăm nevoia de finanțare trebuie estimăm și păstrarea nivelului de calitate, în afară de costurile de producție uzuale. Este posibil ca păstrarea standardelor coste mult mai mult decât credem, dar acest lucru merită tot efortul. Vom putea cu orice ocazie ne bazăm pe ceea ce vrem vindem decât a ne baza pe tehnicile de vânzare pentru a vinde absolut orice. Poate și acest model este de succes, dar noi va încurajăm către cel care are calitatea în centru. O carte a unui scriitor celebru spune oamenii vor plăti mult pentru un lucru de calitate care le ușurează cu adevărat viață. În contrast, un produs care satisface o nevoie de baza, va fi perceput ca atare de către consumator care nu va plăti mai mult decât prețul minim pentru acel produs. Este evident ne vom dori ca clienții plătească un premium pentru produsele noastre. Atunci, inovația nu va fi de ajuns fără calitate. Chiar dacă nu am vorbit la capitolul strategie despre calitate, ea este o sursă certă a avantajului competitiv. Este modul în care, cu costuri rezonabile, putem avea o marja importantă. Se pare lumea este sătulă de mediocritate, cel puțin în lumea digitală. Iar noi, la fel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *