abstract-69455_1280

De obicei greșelile sunt evidente. Foarte rar ne dăm seama singuri greșim. Cel mai des realizează persoane din afară. Uneori le perpetuăm. Și chiar reușim. Bunul simț ne spune dacă o greșeală nu este descoperită sau este descoperită și nu este acceptată de către întreprinzător, este numai o frână pentru o afacere care ar putea meargă până în nori. Rămâne totuși la nivelul la care o lasă constrângerile rămână. Din diverse motive, însă cel mai adesea din orgoliu. Din mândria întreprinzătorului care a creat o afacere așa cum a știut și care a avut succes până la urmă. Pentru dacă toate celelalte domenii ale afacerii sunt conduse fără greșeală, o eroare nu este un capăt de lume. Probabil cea mai des întâlnităși acceptată – eroare este aceea de a construi afacerea în funcție de oamenii care sunt împrejur disponibili și nu în funcție de competențe. În felul acesta, fie oamenii ajung pe poziții nepotrivite, fie anumite activități lipsesc din schemă pentru au trebuit apară altele pentru a satisface persoanele din jur. Spuneam le numim erori acceptabile. Gândițiva cum ar fi vină cineva la voi și va spună trei persoane care lucrează cu ambiție de la început alături de tine sunt de fapt nepotrivite. Te gândești imediat de fapt asta este ceea ce ai vrut creezi și consultantul se înșeală. Este în bancul cu croitorul prost care a făcut un costum cu o mânecă mai scurtă și un crac mai lung. Clientul a trebuit meargă strâmb nu se vadă deficiențele, iar doi trecători au zis: ia uite strâmbul, ce croitor bun are. Un alt exemplu este al unei companii ce a creat un produs bun, dar mai degrabă tradițional. Apoi l-a vândut într-un mod total inadecvat. Cu toate atstea, vânzările au ieșit prin acoperiș. Clienții au ajuns admire autenticitatea mai mult decât funcționalitățile suplimentare. Autenticitatea este de multe ori preferată adevăratei calități. Într-o piață vor există întotdeauna multe produse moderne și unul autentic, care se va vinde extrem de bine către o categorie de clienți. Cei care caută tradiția și autenticitatea. Și uite cum anumite „greșeli” pot fi considerate calități. Rămâne greșeală în care nu ne pasă de cifre. Asta se întâmplă când totul merge foarte bine și există marja de eroare. Am putea fi extrem de eficienți dar ne mulțumim fim profitabili. Este o greșeală elementară de care nu îți dai seama decât atunci când faci o investiție majoră și norocul ți se schimbă. Până atunci însă, cine poate critică o astfel de greșeală? Eroare de oportunitate? Probabil.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *