city-3213676_1920

Perioadele de test par a nu avea secrete. Cu toate astea, așa cum v-am obișnuit, există secrete în fiecare noțiune, atâta timp cât vrei să le cauți și să le descoperi. Ca și în celelalte cazuri, secretele perioadei de test sunt ascunse chiar în timpul acestei experiențe. Ce poate fi o perioadă de test mai mult decât îi spune numele? Un interval în care indiferent de cât de inovativ este produsul nostru, sau de fapt, cu cât este mai inovativ produsul nostru, ne acordăm un repaus, în care lăsam numai un numar limitat de clienți potențiali să ne încerce funcționalitațile. Primul lucru important și interesant este că perioada de test este importantă pentru clienți dar mult mai importantă pentru noi. Ne ajuta să aflăm părerile celor care utilizeaza produsul sau serviciul dar mult mai important, ne fac pe noi să conștientizăm deficiențe, lipsuri sau greșeli pe care le-am facut în faza de concepție. Nu vrem ca asta sa se întample în perioada de producție, când criticile pieței pot fi atat de aspre încat să ne pună la pamânt.  Testarea apoi mai este importantă prin prisma felului în care membri echipei noastre reacționeaza la ceea ce ar fi putut reacționa înca de la început. Să faci un produs perfect din start, să aștepți până când toate detaliile sunt puse la punct poate fi extrem de frustrant uneori. Avem nevoie de o variantă intermediară pe care sa o îmbunatățim apoi. Este felul în care psihologic, mintea omului știe să reacționeze. Nu criticăm atunci când procesul de creație decurge normal. Avem nevoie ca ceilalți să declare că produsul e gata și mai avem nevoie de încă ceva. De un sens de urgență care să ne facă să fim alerți. Acesta este dat de interacțiunea celor câțiva clienți cu produsul. Unii dintre noi avem nevoie de un stimulent pentru a reactiona și acordăm încredere celor ce creeaza produsul inițial pentru ca numai apoi să intervenim cu observații. Există produse care nu au trecut niciodată de perioadele de test. Au fost retrase și nu au mai fost niciodată lansate. Mai există produse care nu au suferit nici o modificare majoră în perioada de test. Nici una dintre variante nu este ideala. Însă asa este businessul. Lucrează uneori cu extreme. În orice caz, vă îndemnăm să testați produsele înainte de a le lansa in piață. Nu stiți ce surprize vor apărea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *